Kvällsdiskning!

PUH! blev inga skola idag, vet ej varför det känns bara så ångestframkallande att gå dit! vaknade dock över att det ringde på dörren? WTF! det ringer aldrig på dörren! bara när jag vet att det ska komma någon. Låg i sängen ett tag och undrade för mig själv om jag skulle gå upp och öppna eller ej. Bestämde mig för att do it men kollade i kikhålet innan och där såg jag min brors nylle tryckt mot andra sidan av kikhålet hahah! Jag har bott här i över ett år nu och det är inte förän nu som han har hittat "ringaren"

somnade i alla fall om när han hade gått och vaknade av att robert kom hem med en STOR påse nubakta kanelbullar! LOVE IT!! Sedan bar det av mot heron där det blev bio, den där bradpitt filmen. Bra faktiskt, brad pitt är ju en grym skådelspelare plus att den var faktiskt rolig! men slutet är ändå bäst:)

Jaha i morgon då! då ska jag skriva kontrakt för en stor modellargentur!!! hahaha nej jag bara skojja ska skriva på ett annat fast det är minst lika roligt:)

EHH nu finns det inget mer att skriva lägger upp lite posebilder! YEEHH BABY! VÅLDSBRA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0