Dagen efter den stora dagen!:)


Igår var det party party för hela slanten!:D Folk kom och slutade inte heller komma, vilket var ju trevligt!:) Folk strippade, dansade halvnakna, skålade och sjöng. Riktigt trevligt! Efter det drog människorna ner till sailors grave, där cilla tog emot oss med öppna armar haha!

Soffan gick även sönder igår! KNACK sa det så var den i två delar!! hahahahaha roberts vänner borde sättas på en strikt diet! Sov inte hemma pga platsbrist så jag tog en taxi hem till min bror. Som även tog emot mig med öppna armar och bäddade till mig i soffan, SÖT jävel den dära!:)

Jag FASADE över att åka hem, det gjorde jag verkligen! STEG innanför dörren och allt var städat och fixat! robert hade tom lagat soffan!! VILKEN JÄVLA MAN JAG HAR!! SUPERMAN HAR HELT KLART FÅTT EN HELT NY INNEBÖRD HAHAH!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0