Dom där flickorna..


På krogen dansar de flesta! det är det som gör det hela så underbart, men dansar för att det är kul. som normala människor gör! man dansar som sagt för att det är kul, roligt, underhållande ja you namne it, men det finns också vissa människor som dansar för att hävda sig, vara sexiga och vill ha uppmärksamhet.

Det är vanligtvis tjejer som dansar på detta sätt, dansar MYCKET utmanade med sin "sexiga" outfits. Och gillar när killar tafsar på dom, dom får bekräftelse, dom gillar det! Killar ställer sig i klungor och klär av dom med blicken (inte för att dom behöver, för dessa flickor har oftast MYCKET lite kläder på sig)

Jag tycker att det är patetiskt! visst jag kan förstå tjejer som dansar sexigt för att dom tycker att det är kul, eller just dansar så. Men jag ogillar det skarpt när tjejer gamla som unga kläder sig extremt utmanade och går ut på krogen för att dansa som slampor för att få lite bekräftelse av någon hårig turk som luktar billigt rakvatten.

Good for them, kan man väl säga. Men jag skulle önska att flickor i dagens läge hade lite mer självrespekt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0