Eller?


Min gammla älskade NOlärare som jag hade i min gamla skola var verkligen bäst! Och smart!

jag kommer ihåg när vi hade sexuallkunskap i Nian. Då pratade vi om analsex mm.

Då sa han " ni killar som vill ha analsex med era tjejer, borde först köra upp en banan i arslet för att se hur det känns "

Och det borde dom väl göra? dom kan ju inte förvänta sig att tjejer ska ta den i röven om dom inte ens sjävla vet hur det känns? Likadant med sperma! Om ni killar förväntar er att eran brud ska ta det i munnen, borde ni väl smaka själva först? Det tycker faktiskt att det är inte mer än rätt att ni får "smaka" på eran egen medicin innan ni förväntar er att era tjejer ska göra det!!

















Kommentarer
Postat av: Anna.

De måste vara Torbjörn du skriver om, underbara lärare. Till oss sa han inte banan utan till oss sa han gurka, och de han sa va så jävla rätt. Håller med dig helt i detta inlägg.

2010-05-13 @ 18:22:04
URL: http://lilljenssen.blogg.se/
Postat av: Mary

Det är klart det är torbjörn! bästa läraren of all times!:D

2010-05-13 @ 19:06:39
Postat av: Linda

LÄTT!

Jobbar han kvar? vi kanske skulle åka och hälsa på?

2010-05-13 @ 19:25:24
URL: http://lindahh.blogg.se/
Postat av: jenny

Hahah, oh jag !

du har helt rätt !

2011-02-15 @ 12:40:16
URL: http://justjennny.blogg.se/
Postat av: Anders

Om ni vill bli slickade så måste ni alltså slicka en annan tjej först för att veta hur det känns för oss killar?

2012-01-05 @ 12:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0