Jag öppnar min käft! (skånsk dialekt)


Jag gillar bloggar! egentligen tycker jag att varenda jävel skulle göra det! Gammal som ung, ful som snygg. Jag kan faktiskt säga att jag är en bloggnörd, jag tror nog att jag har 120 bloggar på favoriter som jag följer troget hahahah! ja så patetisk är jag faktiskt. hej jag heter Marie har inget liv och är bloggfantast, nämnde jag även att jag bara har ett bröst? För att citera en underbar kvinna vid namn Mrs Blom hahah!

Men till ämnet! Mina favoritbloggar är faktiskt provocerande bloggar, folk som är grymt smarta så man kan inte annat än hålla med dom, för dom har faktiskt rätt. Dom är bara sig själva, brutalt ärliga och bjuder på sig själva, och pga att dom är så jävla grymma på att uttrycka sig genom skrift så kan inte deras bloggar bli annat än bra!

Fast jag ogillar verkligen tjejer/killar som har bloggar där dom provocerar så dom skiter på sig. Man märker i bloggen att dom BARA vill provocera och brer på så jävla mycket bullshit bara för att chocka och få läsare. Detta gillar jag verkligen inte. Det finns så mycket olika bloggar, ja en för varje smak. Och dessa provcerande bloggar ska vara provocerade men även övertygade och ärliga. Ska man skriva en provocerande blogg ska man fan göra det ordetnligt för att man är en sådan person vilket också reflekteras i bloggen!

Det är så jävla enkelt att sitta i soffan i sitt trygga hem och skriva masssaa skit och provocera i din blogg fast du egenligen inte är sån. Det funkar inte att driva en "kaxig" blogg fast i verkligeheten är du precis som alla andra i ditt sätt att vara och även din personlighet. Man skämmer faktiskt bara ut sig själv genom att försöka vara någon annan på sin blogg, som du egentligen är stjärnår från att vara i verkligheten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0