Ordet Ketchup nämns många gånger i detta inlägg!


Som sagt hunden som befinner sig i mitt och Roberts liv heter ju Alba. ( snabb fakta )

Hon är inte så där galen i sin egen hundmat utan äter när hon själv vill. Så ibland händer det att hundmaten ligger kvar i skålen nästan hela dagen. Men för jag har inte gjort så mycket åt det då jag inte vill skämma bort henne och lägga "gosaker" där i så hon ska äta upp maten. Maten finns där, ät den eller svält. Hatar folk som daltar med sin dogs.

Men i alla fall, häromdagen så såg jag något rött ligga i skålen tillsammans med maten när hon åt.

- robert? vad har du lagt i albas skål?

- ketchup. (Som det är väl ingeting)

- men seriöst robert hahahahahha, du kan ju för fan inte lägga ketchup i hundmaten

- men då äter hon ju upp den med en gång!

- robert seriöst, KETCHUP! WTF! hahahaha!!

- HON GILLAR DET!!!

Där har vi nu svaret, klart hundfan inte äter sin mat när robert har gått och lagt KETCHUP i maten och skämmt bort henne. Och ketchup? Jag vet att folk lägger leverpastejj och liknande till hundar, men KETCUP!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0